Elektronikus ügyintézés – elektronikus kapcsolattartás

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvényben foglaltaknak megfelelően a Terrorelhárítási Információs és Bűnügyi Elemző Központ (a továbbiakban: TIBEK) biztosítja ügyfelei számára az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

Az elektronikus ügyintézés során lehetőség van az adatigényléseket, közérdekű bejelentéseket és panaszokat e-Papír szolgáltatás segítségével benyújtani. A TIBEK az elektronikus űrlapokat biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadja a hivatali kapuján.

A TIBEK az elektronikus ügyintézést – jogszabály eltérő rendelkezésének hiányában – hivatali időben biztosítja.

Az e-Papír űrlap közvetlenül a központi e- Papír szolgáltatási felületen tölthető ki. (https://epapir.gov.hu/).

Az e-Papír űrlap az e-Papír szolgáltatás igénybevételével (a szolgáltató a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. – a továbbiakban: NISZ Zrt. –, elérhetősége: www.nisz.hu) küldhető be a TIBEK hivatali tárhelyére a Központi Azonosítási Ügynök szolgáltatáson keresztül elérhető elektronikus azonosítási megoldással azonosított Ügyfél által.

Elektronikus ügyintézéssel kapcsolatosan felmerült kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (Kormányzati Ügyfélvonal) nyújt segítséget, a belföldről hívható 1818, és a külföldről hívható +36 1 550 1858-as telefonszámon.

A TIBEK ügyfelek által elérhető elektronikus levélcíme: xSMzvlIpGNzXHhvD3gYjZm91Z3llbGV0QHRpYmVrLmdvdi5odQ==

Telefon: 06-1-346-9694

Fax: 06-1-346-9608

Menü

Nyitólap

Navigáció